Tionde april

Hej! Chris har tillbringat natten i huvudstaden medans jag har sovit här hemma ensam.  Jag saknar honom otroligt mycket när han är borta men jag försöker ta vara på tiden man ändå har med sig själv. Jag tror det är viktigt att bara vara själv ibland och att få
Sakna varandra för en dag då och då💕 Nu har jag dessa tre dagarna framför mig lediga, det känns helt okej. Vill ju jobba så mycket jag bara kan egentligen...  Men även där försöker jag att njuta fast jag snart klättrar på väggarna... Meeeeeen... Snart är det sommar och det innebär att jobba heltid igen👍 just nu är det en lite lugnare tid i butiken efter påsken innan morsdag och innan sommaren så just nu jobbar jag 65-75% istället. 
Idag ska jag städa, rensa skafferiet, baka bröd,  träna och eventuellt måla Några krukor. Ikväll blir det förhoppningsvis middag här med några vänner. Beroende på Om Chris kommer hem i tid, det återstår att se😬 

Nu är det dags att gå upp för att fånga dagen och göra det bästa av den🎀


Kommentarer

Postat av: Anonym

SÖTNOSAR <3

2015-04-10 21:43:25




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback