Vilken helg, vilken lördagskväll! 🎈🍸🍹🎉

Hejsan! Jag har haft en toppenhelg☺️ 
I fredags efter jobbet blev det bara en hemmakväll, somnade redan vid 10 vilket var sååå skönt! Igår hade jag en kväll med mina favorittjejer. Det var rockabillyfest som stod på schemat. Gissa om vi hade kul? 
Svar JA! 



 

Behöver jag ens skriva att detta har varit den lugnaste dagen på länge ? Massor av vila och många filmer har det blivit idag👍 
Imorgon är det ny tag, en ny vecka står framför oss med nya möjligheter att lyckas. 
Min vecka ser ut såhär: 
Måndag- träna, jobba, mingelkväll🍸
Tisdag- ledig. Träna, luncha med Angelica. ☺️
Onsdag-träna, jobba, möte 
Torsdag- ledig, träna, Valborg! 
Fredag- ledig. 
Lördag- jobba, 20x2 års fest! 🍹🎉 
Söndag- ledig, slappedag😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback