Här kmr bilderna ;)

Bilderna får tala för sig själva =D <3




Hotellet  å planet ^^




GRATTIS mormor 75 år =D  Hon fick en fin födelsedag med champange o frukter innan frukosten o massa sol, bad <3




SNORKLING :D Det är så underbart att flyta o va så nära fiskarna <3



            
                                          Rasmus & Moa <3  Jag Älskar Er <3


                                        
                 


Blandade Bilder <3 Sista bilden älskar jag :D <3


                                          


Jag vill tillbax ! Jag saknar att man baar gick ner till poolen o la sig där o låg där hela dagen o badade o snorklade !
Men jag kan ju inte säga att jag saknade killen som tjatade om att fota oss ! haha eller vad säger ni ?

Kommentarer

Postat av: Anonym

GUD VA MYSIGT DET SER UT KRAM

2009-04-26 18:37:20




Postat av: Vonka

Hej goding!!! Du är allt bra underbar du!! Jag har skumläst lite på din blogg å insett att du tycker det mesta är trevligt s



Puss gumman

2009-04-27 22:23:25
URL: http://kotok.blogg.se/




Postat av: Therese Cederlund

Jag vill med tillbaks hehe



puss och kram

2009-04-28 09:16:56
URL: http://familjencederlund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback