Hejsan hoppsan ;D

Hej hej <3 Nu var de nån dag sen jag bloggade.. så jag får väl skriva lite om vad som har hänt här .. Hmmm vad har hänt?!  Just de .. :) i lördes kväll va Vonka, Daniel, Jomanda, Emelie , Mattias här :) V, D, J sov här mkt trevligt :) <3
På söndagen åkte dom hem vid 1 tiden med ett foto i bakrutan på VONKA :P HAHAHA hon såg ungifär ut som hmm.. EN BULLDOG!!! Daniel skrev ovanför bilden " här vaktar jag " :P HAHA 



      Vonka & Jomanda Nyårs bild ;) <3     

                                                                                                              '
 

 
         Kusinbarnen William & Alicia<3 Är så glad att vi har börjat umgås <3


Idag var de först skolan TRÅKIGT ! Sen åkte jag in till stan jag tänkte först att jag skulle träffa Emelie å Alicia lite innan jag skulle möta Thess vi skulle sola :P För vi fjällar båda 2 :(  Men jag tyckte  inte att de blev så lönt eftersom jag redan hade bestämt med Thess. Men vi ska ta de en annan dag :D så jag  gick o väntade på Thess utanför solariet istället. Efter att vi hade solat så handlade vi :) När jag nämnde att vi skulle på utvecklingsamtal nästa vecka så kom hon på att hon skulle ha de med Rasmus idag en halv timme senare HAHA Typiskt Thess :P så jag gick o hämtade Mois så Gick dom på utvecklingssamtal :P <3 Jag o Moa lekte lite på skolan sen grillade vi korv GOOTTT! :)
Sen åkte vi till Zoologiska så dom köpte kanin :D SKIIIIIIIIIT SÖÖT  men namnet är inte riktigt bestämt ? :S (Bild kmr)


 Bild på Älsklingarna också <3



Puss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

gulliga kusinbarn du har kram

2009-04-28 09:34:20




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback