Hellu :)

Hejsan Svejsan :) ett tag sen jag skrev nu :Men igår så träffade vi farfar på A-livs så vi åkte hem till han o dom drack kaffe o jag klippte gräset men hans åk gräsklippare sjuuukt kul när den körde snabbt :) men de gillade inte mamma när jag gjorde :) haha Såklart  så blev det ännu roligare då :D <3
Idag har de först varit skolan riktigt tråkigt !! Men efter skolan så stack jag o Emma till skopunkten sen hem här, ahhh ! jag orkar inte berätta men tillslut hamna vi i stan o lämnade min mobil så nu måste jag fråga Thess om jag kan låna hennes gamla... Men nu ska jag äta sen ska vi till FÄRRAN :D Yeeaaah ! HAHA


Vad ska alla göra valborg ? <3

Tack Amina för att du har fixat blogg fast att den inte är klar än :) <33


Ha de bra puss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

va fint det har blivit:)

2009-04-29 18:51:46




Postat av: Matilda[Foto Mode Musik]

fin blogg du har<3

2009-04-29 21:11:54
URL: http://matildayou.blog.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback