hemma igen :)

Hejsaan <3 Jaha då va man hemma igen det har varit en helt UNDERBAR resa , Vi har solat, Badat heeela dagarna :D
Mkt mysigt vill jag lova ! ;D Alla va typ skit rädda när vi lyfte men jag skrattade :P HAHAHA
När vi hoppade på bussen till planet i Egypten visade de sig att Emme oxå hade varit i Egypten...
PÅ HOTELLET BREVID OSS x) HAHA lite sent att komma på det då men men de blev lite snack med henne iaf :) 
Idag var jag i skolan och det var väldigt kul att träffa alla man har saknat :) <33
Men jag skulle till tandl 10 i 1 o vrida på tråden, men en bit hade lossnat så jag va tvungen att bli bedövad o göra om allt igen !! GRRR! HATA TANDLÄKAREN! ! !
Efter de åkte vi o fixade blommor till imorgon på begravningen ! :'(

Ajja ska gå nu byee !

Bilder från resan kmr sen ! (nån gång) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback