onsdag

Idag va skolan ganska seg som vanligt ! Sista lektionen fick vi håltimme SKÖÖÖNT men de värsta va ju att vi missade SnyggeDavid (L) för hban va sjuk ! :( *snyft* Men eftersom vi hade håltimme så slutade vi kl 1 ! :D Så jag och Emma Cyklade / gick vi till stan trevlans där :D men Ottos mumsiga glass (Y) <3
Efter stan cyklade  vi hem till mig o kolla på gina tricots hemsida o förälskade oss i alla fina klänningar m.m :D
TREVLIG DAG HELT ENKELT :D


Här kmr lite bilder ;) <3






                       TRIPP          -          TRAPP           -             TRULL 

                                                            
                




                                                                                                                                                        Jag saknar min underbart 
                                                                                                                                                   snälla, roliga kusin MASSOR <333
                                                                                                                                                         Skrivet av pärlan själv ;) Hihi
Pussss <3


Kommentarer

Postat av: Anonym

du är för gullig frida lilla puss puss love yoy

2009-04-23 08:54:08




Postat av: Angelica

Tack:) nej det är inte min.

puss

2009-04-24 08:31:02
URL: http://vildaangelica.blogg.se/




Postat av: emelie

Hej du! Nej jag tror inte att det va jag som kommenterade med det förra inlägget.. hehe eller så kanske det va det! Puss puss lillstrumpa:)

2009-04-24 20:04:24
URL: http://emeliealicianilsson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback