torsdag..

Idag när Mamma, Pappa, Vonka, Daniel, Bettan fixat i lägenheten ! Lite åkte ju med hem ..
Men jag ville inte va i lägenheten så jag frågade Emelie (kusinen) om jag kunde komma upp till henne och de fick jag absolut göra :D Väldigt trevligt där ! Emelie tycker du att jag ska säga vad du höll på att göra ?! :P HAHAHA
AFV var väääldigt roligt tyckte både jag, Emelie, Jomanda :) HIHI  <3
Alicia är Super Duper Mega SÖÖT! ! ! <3 Hon är så gullig när hon skrattar (vilket hon gör hela tiden) Gullunge <3
Jag känner för att baka... hmm vad kan man baka ?

Hörs sen Pusss <33

Kommentarer

Postat av: Anonym

Nej du.. du behöver inte berätta va jag min virrepanna höll på att göra... hehe det blir socialen nästa då!! hahahha usch o fy! Ja det va Skitkul att du kom! Det får du göra om! Vi frå träffas oftare! =)

2009-04-19 21:24:09




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback