Äntligen lagt in bilderna

Hejsan denna helgen har gått väldigt snabbt så jag har inte hunnit /orkat blogga men i helgen var jag i Färran ;)
o hälsade på Thess med fam. MKT trevligt måste jag säga  Jag sov över där till lörd :) Deras Nina är SÅÅ gullig!

Nina :) Så gullig


Efter att jag blev hämtad i Färran igår så följde jag med mamma till hennes modevisning :) trevligt där oxå :) Sen åkte vi till Eko o efter de följde mormor o morfar med oss hem o åt o fikade med Gino som JAG gjorde :) *stolt*
haha :) Idag blir de väl bara att ta de lungt o va ute i trädgården :) 
Jag ska försöka komma ihåg att skriva ett inlägg med massa bilder från Egypten så fort jag kan för nu har  jag äntligen lagt in alla bilder på datan från både mobilen o Kameran :) Det blev ca 1000 nya bilder inlagda på datan :O Haha 
Men jag har även raderat ca 500 bilder från datan som jag va trött på , som inte var så bra <3


Puss o kram <3
           


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback