Crazy night ! <3

Hejjsan :) Igår var det riktigt, riktigt roligt !
Ni ska få alla bilderna som vi tog i ett annat inlägg:P
För jag tror ni kommer skratta Näääästan lika mycket åt dom som vi :P
Dock gjorde Thess en lite pinsam video på mig med mina botoxläppar där jag gör bort mig en del :P
Och man får reda på att jag är såååå duktig på matte xD

Sammanfattning av kvällen !

Thess Skrämde ihjäl mig när hon va typ tomte eller nått liknande :P AS läskig var hon !!! xD Jag blev räddare än både Rasmus , Moa tror jag (A) Skrek som faan !

Jag, Thess, (fredrik ett tag) oporerades :P Det sattes in en hel del botox i läpparna kan man ju säga :P

Skrattade såinihelvete åt den sjukaste FREDRIK! Han gjorde typ allt i slowmotion som hon tanten från lalandia :P !

Det var såklart även trevligt att bowla ^^^Jag och Fredrik kom ungifär på samma plats tror jag :P

Helt crazy kväll kan jag ju bara säga ! <3 Tack för igår Cederlundarna !

Som sagt bilderna kommer i ett senare inlägg :) PussPuss <3

Kommentarer

Postat av: mamma

ja ni var ju riktigt snygga hihih kram

2009-08-30 17:05:20




Postat av: Therese

Tack själv för en hel crazy kväll haha



Ont i läpparna idag?



puss

2009-08-30 17:17:56
URL: http://familjencederlund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback