Grattis till Farfar <3

Tudelu ;)
Idag så skulle vi springa i skolan TRE, SEX km :Poch det började ju bra förutom att Emma lyckades decka på nått sätt :P Men iallafall så sprang/gick vi första varvet :P sen orkade inte vi vara så seriösa mer så vi gick mest och snackade andra varvet :) Vi kom sist (dock fuskade typ 6-7st) Men vi hade iallafall kul och fick G bara för att vi iallafall var med och gjorde 2 rundor :P Vi är faktiskt lite stolta över oss själva :D ^^
Men sen hände det inget mer kul i skolan så jag fortsätter att berätta om EFTER skolan :D

För efter skolan så följde jag med Emma hem, vi åt lite sen stack vi till stallet :) Gav putte mat sen satt vi mest och snackade i halmen , Väldigt mysigt faktiskt !
Sen frågade Julle , Erik om vi ville åka en runda med dom i Julles bil så de gjorde vi och "Jöns" följde oxå med :P
ASROLIGT! Jag och Emma skrek och skrattade som fan ! :P HAHAH

Men vid 7 hämtade mamms, papps  mig för vi skulle till Farfar på kalas för han fyller år idag :P Grattis till han <3
Det var väl... trevligt.. Men hans Tant är lite udda :P HAHAHA
nu ska jag inte mobbas mer :P Men nu ska jag chatta lite till och läsa bloggar sen krypa in under mitt varma täcke för jag FRYSER :P <3

Pussssen

Kommentarer

Postat av: Vonka

Men Frida!!! Du ska SPRINGA hela vägen! Skäms på dig!! Nej, jag har inte sagt att jag var bättre men nu är jag sådär vuxen så jag måste ju skälla s

2009-08-31 22:50:42
URL: http://kotok.blogg.se/




Postat av: Anonym

Tack frida....jag ska prova ..se om jag hinner o har lust....hi hi...hälsa mamma..nu får hon mer o läsa!!!

2009-09-01 19:53:40
URL: http://antonnoah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback