Duktigt av malin ;)

Hejj :) Glömde skriva igår att Emma har fotona sen igår på sin mobil så dom får ni en annan dag :D

Idag sprang vi i skolan och DET SÖG! as kass tid.. Men får väl springa  snabbare nästa gång ;) haha , vi får väl se hur det blir med det. .
Men idag ska jag väl inte göra mer än att plugga och det suger oxå ..
Vi hade föresten prov i träslöjd idag och jaa.... de gick väl sådär :P Nästan ingen fattade något så det var iallafall inte bara jag :D haha Malin gjorde oxå bort oss lite i matan för hon var ju så jävla duktig och spillde ut mitt vatten över min mat och mina kläder xD HAHAHA Matilda skämdes som fan över henne men jag och Malin fick värsta skrattanfallet xD HAHAHAHARiktigt duktigt av henne ;)

Jag åt typ 5-6 skedar glass innan !!!! Fattar ni att jag har dåligt samvete nu för jag skulle ju inte äta sånt .. Men jag kan ju säga att det var RIKTIGT GOTT :D

Men jag har inte så många bloggar att läsa längre för alla raderar sina bloggar eller så skriver dom aldrig..
Så lite förlag på några roliga bloggar hade inte skadat :)

Har ni tänkt på att det inte var ett ända "typ" i detta inlägget :D jag är faktiskt stolt !!! :D hihi
Nu ska jag göra pannkakor sen plugga .. Wihoo vad roligt ^^ Pusssen <3

Kommentarer

Postat av: malin den bästa ;d

HAHAHHAHAHAHAHA!

JAG ÄR SÅÅÅÅ BÄÄÄÄÄST :D

MATILDA ÄR BARA AVENSJUK FÖR HON ALDRIG LYCKAS -.-

2009-08-25 16:04:41




Postat av: nygren

Assåååååååååååå jag känner inte malin? :d

2009-08-25 19:00:09




Postat av: Angelica

det du:P

får du säkert reda på så småningom:) Puss

2009-08-25 20:53:47
URL: http://vildaangelica.blogg.se/




Postat av: AMINA

HAHAHAHA

du&matilda lyckas aldrig nej men jag däremot trokade håret med en vadå ? handtorkare elr nått ;)

2009-08-25 20:55:06
URL: http://ahmetovicc.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback