Freeeedag :)

wihooo :) Äntligen HELG! Denna veckan har varit sjukt seg.. Men det brukar alltid första veckan vara
Skoldagen idag var typ as seg.. Men Sollan var lite rolig för hon tyckte att vi hade för lite rast så vi fick 10 min extra och hon tyckte inte att vi skulle vara hungriga så hon köpte riskakor HAHA
Sen sa hon att  det inte var lönt att börja med något dom sista 5 minuterna så då fick vi gå :P 
HAHA den lektonen blev typ bara 20 min :P

Idag ska jag inte göra allt för mycket ska iallafall till Färran ! Träffa mina lovers ! <3 
kanske ut med Malin , Tilda ikväll :) Får se hur det blir !
   

Men  fucking linda , helena kan typ .... ... ... !
Så jävla äckliga är dom ! well , well
På tal om något annat så är najs mitt nya ord :P

Nu har jag inget mer att skriva men JÄVLA VAD DET REGNAR NU !
ha det bra Puss <3


Kommentarer

Postat av: ...................

...................................................!!!!:O

2009-08-21 21:27:25




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback