Godkvälll ! :)

Hellu ;) Hur är det ;)?
Med mig är det bra iallafall :)
Idag var jag ju med Mamma , Pappa för vi skulle åka till stranden och gå men det blev en jävla massa omvägar :P´Så vi åkte typ bil 3 timmar och gick på stranden 30 min :P  Det var väl mysigt, men jag trodde vi skulle vara borta typ 1 timme :P Men jag träffade min kärlek idag :D EN MINIGRIS ! Funderar på  att skaffa en när jag flyttar hemifrån ;) För jag får inte ha någon här hemma :( 
Så ska den heta Puh eller Ior bara för att jag gillar nalle puh :D HAHAHA 

 Ser ni sååå söt den är ;)


Jaja jag är iallafall kär i den ;D Nog om de

ikväll har jag inte gjort så mycket.. bara kollat på film , chattat och tatt det lungt :P
Och nu har jag precis gått upp och lagt mig så nu ska jag läsa bloggar, chattar lite sen ska jag sova :)

Godnatt  Pusss <3




Kommentarer

Postat av: Vonka

Jag vill oxå ha en minigris men min familj är inte riktigt med mig heller :-( Jag fattar inte vad dom har emot minigrisar?? Jaja de kan bli väldigt stora, men ändå s

2009-08-31 22:52:39
URL: http://kotok.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback