Halva veckan :D

Tudelu ;)
Här sitter jag i min ensamhet och gnagar på ett päron:P
Och nu har halva veckan gått ! :) och den har faktiskt gått ganska snabbt
Idag har det inte hänt så mycket än iallafall.. Skolan var väl helt okej..
Men vi har kommit på att man kan göra ganska mycket med en "handtork" xD haha


Hmm.. ja Johansson är lite UDDA xD


Och Amina är mer smart ;)

Vi stötte även på ett äckligt .. djur eller vad det nu va :P helt pälsigt..
Och johansson blev ju inte lite rädd när Adde lurade henne xD HAHA as roligt ! <3


Och jag ska nog pierca mig snart ... ska bara våga :$ hihi

Får se senare om jag kanske ska träffa Cederlundarna idag :)
Ska nog in och sola med mammsen ikväll :) haha
Behöver ju bli lite brun nu innan vi ska ta skolfoto.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller hru jag ska ha håret eller NÅGOT.. :(
FÖRSLAG :D??


Detta blev nog oxå ett inlägg utan "typ" jag är faktiskt mycket stolt över det :D
Pusssen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback