Jag visste det !

Godmorgon ! japp jag visste det.. Att jag som skulle sova länge vaknar tidigt :( och så blev det !
Telefonen ringde och väckte mig för ett tag sen ....
Men igår kväll blev det iallafall trevligt :) Träffade Fatime , Emelie ute vid halv 10 :D
Fatime var skit rädd för typ ALLT! ;) Efter ett tag cyklade vi hem till mig och snackade lite och så :)
Sen stack vi ut en runda igen :) Följde Fatime en bit hem sen träffade vi Chris , Nataley ute ett tag och snackade sen stack jag hem vid halv 1 :) Mycket trevlig kväll ! <3

Nu är mamma och pappa och h'ämtar möblerna till uterummet :)
Sen kommer mormor , morfar med hem och hjälper till att sätte ihop de xD 
Jag ska snart ut och gå en runda sen kommer ju dom och då ska jag väl sociala mig lite :P
Sen blir det väl till att göra vid sig! :D
Sen lite senare ska nog jag och Emelie till stan sen ikväll ska vi bara ha trevligt typ :) Vet inte riktigt vad vi ska göra än xD


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback