Pusss <3

Hellu :) Hur mår ni idag :)?

Igår var det trevligt ! :) Jag och Emelie hade väldigt roligt faktiskt ^^ Brevlådor är faktiskt ganska roliga ^^
fick dock inte ta några bilder på henne :( <3 Men jag får väl klara mig utan och ni oxå för den delen ;)
Men vi var typ ute och träffade massa folk och hade såklart även trevligt med dom :D <3

Emelie sov här inatt. Men hon har redan gått hem :( <3
Och ingen kan leka med mig (A) så jag får väl klara mig själv..
Eller datan får väl rädda mig resten av dagen xD för den brukar vara ganska bra på de :D

Usch skolan imorn och jag orkar inte gå upp så tidigt ...Men nvi slutar iallafall redan klockan 2 imorn men ändå ..
Men jag får väl bara se fram imot till nästa helg :)

Det blev iallafall en liten egentligen ganska onödig uppdatering men skit samma :P haha <3
Trevlig söndag gott folk ;)
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback