REEIIA PÅ RUSTA , REEIIA PÅ RUSTA !

Hellu :) REEIIA PÅ RUSTA,  REEIIA PÅ RUSTA !
vid halv 6 eller nått så stack jag till Johansson ! Vi snackade först lite med Jonas den COOLA ;)
Sen cyklade vi med honom till jysk och han slog på stort idag , den rackarn ;) HAHAH
Efter det gick jag och Johansson in på Rusta ! Riktigt trevligt där.
Jag och min Johansson funderar starkt på att fråga om vi kan få vara med i reklam filmen för rusta !!
Och JA jag är seriös ! :) Vi har typ redan planerat allt och den skulle blivit riktigt jävla najjs asså ! :)

Det togs en hel del bilder !

Vi blev lite Innn loooove with detta badkaret ;)


Poorrigt Ida ;)


gilar REEIIA :D


Lagom sexi bild ;)


min gulliga Johansson <33

Jajemän det var  dom bilderna !
Och nu är jag och Ida coola och hänger på Rustaparkeringen ;)
Vi funderar starkt på att tälta där ! <3

Men nu ska jag chatta lite sen ska jag sooova <3 hihi

Pussssen <333


Kommentarer

Postat av: Vonka

ASG Ja ni hade passat PERFEKT i reklamen!!! Men jag undrar hur ni ska få ner tältpinnarna i asfalten på Rustaparkeringen HAHAHAHAHA

2009-08-27 22:37:23
URL: http://kotok.blogg.se/




Postat av: sofia Persson

Hahaha fan va kul vi hade freddie :D

men kalla inte mig Johansson! XD

de e bara sarre som får göra de :P



<333

/ Din Tedddie

2009-08-29 11:21:01
URL: http://trollerimix.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback