Bilder från i förrgår :)

Här kommer några av alla 40 bilderna vi tog den kvällen :) Det är mest jag och Pernilla på bilderna men så är de om man gillar att flippa framför kameran :P OBS Våra fula miner är för att vi skrattar;)


Jag, Pernilla och emellan oss har vi "löken" som den fick kallas hela kvällen.



om ni inte ser så är det en affär ;)



Fråga mig inte vad jag håller på med.




Bilden var tvungen att sparas bara för att Stifler är med på bilden :D



Knasbild :D



Pernillas min!



hihi,



ingen kommetar där :P




HAHAHA



Hon slickar inte på de :P



Tack för kvällen/natten igen :D

som ni säkert ser på bilderna så hade vi riktigt kul och nu har jag inte lagt in dom värst bilderna för då hade det blivit pinsamt för både mig & Pernilla :P


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback