Galen i julen! :D

Hejsan. Jag har märkt att jag bloggar väldigt ofta nu för tiden :P Chris kom en runda innan för ingen av oss hade något att göra.. vi bytte julklappar :) Han fick parfym och ett foto på mig som han gillar :P Och jag fick silverörhänge! Sååå fina! Tack Älskling <3 Vi gjorde inte så mycket.. Vi gick ut en runda med Fanny och snackade och gjorde isbanor ;D Det kom en kille som höll på att trilla när han gick där HAHAHA :D Iallafall han stannade bara ett tag och nu har jag dötråkigt och bara ligger i sängen och camar med nygren :P Hon blev tårögd när hon såg ett foto på mig och Chris som togs igår (a) Gulligt! 

Jag vet egentligen inte om jag har mer att skriva just nu men jag har inget bättre för mig än att ligga här och trycka på tagenterna :P Så jag kan ju berätta för er att ni fortfarande inte är så duktiga på att kommentera. Bara för de så bjuder jag på en HAPPY bild :D Den har egntligen inget med detta inlägget att göra förutom att jag blev glad för min julklapp som jag fick av Chris och att det bara är TVÅ dagar kvar till julafton :D Och ett plus är att jag får julklappar imorgon också :D Vilket gillas en hel del!

 


Kommentarer

Postat av: Chriiis

Tack själv älsking :D:D:D:D:D<33333333333

2009-12-22 23:50:04




Postat av: Lejla

Frida är söt tjajalalalalallalalal :)

2009-12-25 12:26:58
URL: http://llem.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback