Grattis Morfar! :D

Tack för alla kommentarer Vonka dom värmde ;) Ja den personen är nog avundsjuk som du säger. haha jag tycker ju att jag är de hih. Jadå, jag skiter i vad han/hon säger. Calle & Erik var väl helt okej! Bara 2 bra låtar dom sjöng och det var egentligen onödigt för det varade bara ca 30 min :O

Blev inget mer bloggande igår som jag sa. Det blev faktiskt inte så mycket foto heller tagna men några iallafall och nu har jag nyss lagt in dom på datan så några av dom kommer i ett senare inlägg :)
Kvällen igår blev... ISKALL! jag och Emma åkte in till stan och skulle kolla på Erik&Calle men för de första såg man nästan inget och för de andra så var det alldeldes för kallt för att stå ute. Det var som sagt onödigt att åka dit för det varade bara 30 min. Vi skulle träffat massa folk men man hittade ingen och några hade redan stuckit för det var för kallt. Men vi tog bussen till odal och GICK hem med Felix och Chris :)  Det var så jävla kallt och när vi kom hem sen så var min tå DÖD!  Sjukt läskigt! Men jag och Emma tände massa ljus bl.a dom jag fick av henne i julklapp :D Riktigt mysigt blev det, så vi tog bara det lungt igårkväll. Men idag vill jag hitta på något men vi får se vad som händer lite senare :)

Idag har jag och mamma och Thess och barnen och såklart Gunilla varit i Åhus för morfar fyllde år :) Grattis till honom :D<3 Det var väldigt trevligt där! Jag, Rasmus och Moa var ute och lekte lite i snön vi byggde snögubbe och gjorde en ljuslyckta :D mysmys ! <3


Nu ska vi till Evelinas grav och lägga en blomma och tända ljus <3 Jag laddar upp bilderna när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback