helt tråkigt nu.

Tja!

Kom hem från mormor & morfar för ett tag sen och nu har jag döötråkigt och har inget att göra. Ingen orkar/kan hitta på något.. Helt dött! Men det var trevligt i Åhus iallafall :D Självklart som på varje juldag så klär morfar ut sig med mormors badkläder m.m Så jävla kul! :D Sen har jag mest lekt med barnen och sånt, mysmys :D <3 Så som sagt så händer det väl antagligen inget med nu ikväll så jag sätter nog på en film och ruttnar här helt ensam i min säng. Imorgonfår vi se om det blir som planerat anners så hittar jag på något annat helt enkelt :) Vill iallafall sola för det har jag inte gjort sedan i september ;O Det blev inte att jag gjorde det då sist när jag skulle gjort de :( Någon som hänger med in och solar ? <3

Jag har kommit på att varje minut när jag inte har något att göra så sjunger jag :P Märkte de nyss.
Nu ska jag nog sätta på en film. Skriver kanske senare eller imorgon antagligen...


undra om min känsla stämmer igen

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback