Kepsmannen :O

Idag har jag varit i stan med Amanda :D har inte träffat henne sedan innan sommarlovet men vi hade iallafall riktigt roligt och hon fick se hur rädd jag är för Kepsmannen :O Han kan vara den läskigaste gubben i stan. Iallafall han gick runt när vi satt och käkade och Amanda började titta mot han och sånt och jag fick damp på henne HELT RÄDD! Men som sagt vi hade kul :D Och jag var och klippte luggen och min frisör är störtskön! Sen har hon den sötaste plattången jag har sett :D Iallafall så kan jag se lite nu och det är nice.

ikväll ska jag bara kolla på film med Mamma & Pappa och ta det lungt sen blir det nyårs firande imorgon :) Kommer bli askalas förhoppningsvis :D

Skriver antagligen imorgon innan vi åker till isgrannatorp :D

Puss <3


Kommentarer

Postat av: Anna

Snygg header! :)

2009-12-30 20:48:42
URL: http://annaforsberg.blogg.se/




Postat av: Amanda

Tck för idag bästis!:)<3<3

2009-12-31 00:14:15




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback