Kul dag :)

Hejhej :) Dagen/kvällen har varit rolig, Chris kom ju och han gillar verkligen att kittla mig det är en sak som är säker! Men jag gillar att kittla han också så det är ju lungt. Iallafall vi kollade tv och film mysmys :* Det slutade med att vi kollade på kärleksfilm med mammi och käkade chips och jag grät lite till filmen (A) Så det har varit kul/mysigt :D

Snart är det nyår :D Helt sjukt vad detta året har gått snabbt! Det har hänt massa tråkiga och hemska saker detta året med även många bra och roliga saker! Sommaren var bäst:D Det finns en hel del datum från 2009 som man inte glömmer på länge iallafall. Hela Juli var grym Bergkvara, K-dagarna, Festerna, Stugan och mycket mer! Och alla nya människor jag har lärt känna.. Helt underbart :)

Nu ska jag nog kolla runt lite på datan :D (har fortfarande inte lagt in bilderna från igår på datan än)
Godnatt



Bjuder på en Godnatt bild, en glad sådan!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback