kvällen igår ;)

Hej :) Kvällen igår blev mysig :) Det var helt okej och det hände en del roliga händelser :D Så det var helt okej! Natten var dock bäst !! Erik och Filippa somnade och jag och Emma lyssnade på musik, snackade och käkade och sånt sen helt plötsligt var klockan kvart över 3. Då gick vi också och la oss men var pigga som fan! Så vi hade kuddkrig och hoppade lite i sängarna och började väcka Erik och Filippa :P Dom blev nog ganska irreterade men vi hade kul som fan iallafall! Emma gjorde största tabben... hon hoppade rätt upp i lampan och gjorde bakåtvolt ner på golvet! :D Men tillsist somnade vi vid halv 6 eller nått och vaknade sen vid halv 12 imorse och då var jag lika pigg igen :D Men vi städade och sånt sen åkte jag med hem till Emma en stund :D


Och nu har jag precis kommit hem, jag var ute med Tua och Paanie och snackade lite och så sjukt länge sedan vi träffades. Ikväll blir det filmkväll med Emma, Tua , Pannie :D Vi skulle egentligen gått på Alvin och gänget 2 men den var så tidigt så vi sket i den ;)


någon bild från igår






Den söta gubben ;)



Resten av bilderna visar jag inte här.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback