Lycklig :D

Hejhej :) Jag bloggade inte igår iallafall jag var faktiskt inte inne på datan överhuvudtaget. Igår var det ju julafton vilket ni säkert inte missade ;) God Jul allesammans :D  Det började med att man fick någon julklapp på morgonen sen stack vi till kyrkan (konfan). Sen tack vi direkt till Thess och Fredrik och firade jul. JAg hade först ingen julkänsla alls vilket var lite tråkigt men sen när julklapparna kom fram så fick jag julkänslan tillbaka :D
Jag fick massa fina saker m.m

filmer
kläder
trippeltång
pengar
presentkort
tavla
underkläder
och mycket mer :D TACK SÅ MYCKET ALLA :D

Den bästa julklappen jag bara kunde drömma om fick jag dock senare på kvällen :D
Så jävla lycklig :D Sen grät jag ett tag åt det innan vi åkte hem. Ni får veta vad om ett tag.

Idag ska vi till Åhus igen till Mormor & Morfar :) Så nu ska jag nog gå upp för jag ligger fortfarande kvar i sängen så ska jag göra vid mig och använda min nya trippeltång :) Ha det bra

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback