Mysmys

Hejsan :) Innan var vi i färlov och käkade och snackade och vi lämnade våra julklappar där. Sen hämade vi Emma och nu har hon nyss åkt hem och nu ligger jag här själv och försöker komma på vad det är jag ska få imorgon som Thess säger att jag aldrig kan lista ut :P Antagligen kommer jag inte att komma på de så jag får väl vänta tills imorgon. Jag verkligen älskar julen och allt som har med julen att göra typ julklappar snö släkt och allt annat :D Så mysigt!  Men nu ska jag nog göra vid mig och lägga mig för jag tror som alla småbarn att det blir julafton destu fortare man somnar ;)

Moa var så söt idag! Det började med att hon skulle sitta i mitt knä och kramas och sånt hela tiden sen sa hon Frida? kan inte jag få flytta hem till dig så jag alltid kan mysa såhär med dig och sova i din säng varje natt med dig? Awww, Älskade unge var vad jag svarade och då blev hon ännu mysigare! Så underbar!  hihi

Ha det bra :) Jag uppdaterar lite imorgon,

Shiiit, kläder måste jag ta fram nu också ;O

tomt utan dig.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback