nyår :D

Hej. Inatt var jag ledsen p.g.a en sak så jag låg och snackade med Mamma lite mer än 1 timme inatt. Och Chris var snäll och försökte få mig glad på sms. Tack båda två ni är underbara! Så jag somnade vid halv 3 igår. Jag som skulle somna tidigt hade jag bestämt men skit samma!

Nu är det äntligen nyårsafton! Ska snart åka till Isgrannatorp som vi gör varje år för att träffa morbror med familj och ev. lite kusiner :D Och få nyårspresent (A) Sen blir det att sticka hem och göra vid sig och sånt ska även fixa mammas hår med trippeltången så det blir att stressa! Eller nej kanske inte för jag har ju dock någon timme på mig:) Sen vid 5 tiden sticker vi till Nosaby för att käka och umgås lite med folk sen lite senare så blir det fest! :D
Nu ska jag borsta tänderna om ni vill veta så hörs vi kanske sen anners finns jag alltid på mobilen heeeeela dagen/kvällen/natten :D

Puss <3


Kommentarer

Postat av: Vonka

Vad lyckligt lottad du är som har en bra mamma! Å pojkvän! Vad har hänt gumman??



GOTT NYTT ÅR!!

2010-01-02 00:42:02
URL: http://kotok.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback