stan hela dagen.

Tudelu :) Idag har jag varit i stan nästan hela dagen :P Jag och Emelie stack in vid halv 12 och gick rundor och kollade i affärer och shoppade lite, jag köpte kjol ;) Träffade även lite trevligt folk! Sen var vi i stan till vid 5. Stack till färlöv sen en stund och sen kom Chris vid halv 7 och han stack nyss hem. Fick min andra julklapp :D En sten där det står Jag Älskar Dig <3  och på baksidan står det vårt datum (a) Tack bby :D
Vi har mest kollat på film och sånt ikväll.  Nu ska jag nog göra vid mig och lägga mig är ganska trött efter att ha sprungit rundor i stan som sagt :)


Innan planerade jag allt! kunde fan planera en hel vecka framåt hela tiden men nu helt plötsligt kan jag inte planera längre :S Glömmer hela tiden vad det är jag har bestämt. Vet inte vad jag ska göra på måndag t.ex. Hoppades ni antecknade allt där ;)

Ha det bra

Puss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback