TACK!

Heej igen :) Ikväll blir det mer lite mysfest typ så jag har inte orkat gör vid mig utan kommer i thights och ett långt linne och tjocktröja bara, mysigast så :) Så nu ska jag snart sticka till Emma så ska vi käka i stugan sen kommer lite folk dit. Jag tror denna kvällen/natten blir riktigt mysig :) kameran är med så lite foto får ni säkert imorgon.

Måste bara berätta att mina föräldrar helt klart är BÄST! Idag fick jag en LCD tv i julklapp i efterskott eller hur man nu säger motsatsen till förskott iallafall ;) Så nu är jag ännu mer nöjd med mitt rum :D Vet dock inte var jag ska göra av alla ljus längre :P Men jag hittar väl på en lösning till de :D TACK TACK TACK Mamma & Pappa! <3


Skönt att allt löste sig och att allt är som innan igen


Såhär ser förresten den gulliga stenen ut som jag fick av Chris igår :)<3

 

Puss <3


Kommentarer

Postat av: Nina

Hejsan ! :)



Har du tröttnat på Amandavardets konstiga video inlägg ? Bra, nu kan du stället se på tjejen som blandar två språk och gissa gärna vilka språk det är. Här www.naaimas.blogg.se



Kram från Nina som tycker att det är en rolig video

2009-12-28 14:36:53




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback