AQUA MERA ! BERGKVARA !

Hejsan :) Jag har inte hunnit skriva om i fredes när vi var på Aqua Mera i växjö :D Det var mamma , pappa , jag , thess , fredrik , barnen , mormor , morfar :D Vi hade riktigt roligt! Där fanns rutchbanor , strömar , forsen , klättervägg , MKT MKT mer :D men jag tog tyvärr inga foto .. :( förlåååt... Men ni hör ju säkert hur roligt det var :D Men de bästa var ju bara detta!! När Rasmus, pappa skulle hoppa trampolin och alla kollade på dom.. då hände en sak som jag fortfarande inte kan sluta tänka på !! Det blev en chock för oss alla ! För att morfar brukar ALLTID gnälla när han får vatten i öronen men då jävlar hoppar han från trampolinen och vi bara glodde och aploderade och blev helt chockade allihopa !! Helt sjukt och inte nog med det för sen hoppar han IGEN och gör en VOLT!!! jag kan inte sluta tänka på det !!! Sen kunde jag typ bara snacka om de att jag var chockad , inte trodde att han skulle göra de när han gick mot trampolinen o.s.v Men sen bar det av till Färlöv där det blev fest hos Thessan :D Roligt roligt :D Dä spelade jag de nya Wii spelet som Thess har köpt där man ska sjunga och dansa :D Roligt det oxå :) ____________________________________________________________________________________ Och igår åkte jag med Cilla , Fagge , Emelie till Bergkvara igen :D Trevligt ! Vi har inte hunnit göra så mkt mer än att cykla till "kjollan" :) Men igår gick vi även en Äventyrsrunda med Zack (hunden) Skit roligt hade vi för först gick vi runt i skogen och sånt och var helt vilse sen kom vi till en bro som vi gick över sen till en liten sjö så Zack gick i vattnet lita trots att han hatar vatten ! Så vi gick längst kanten där vid den sjön sen gick de ut som typ en liten ö i sjön så vi gick ut på den ön sen kunde vi inte gå tillbaka för det var typ högt gräs och sånt och vi ville gärna inte få fästingar så vi gick längst ut på ön och då var vi tvugna att gå över vattnet för att komma till nästa ö som vi trodde var land då men det var det inte ! så det vara bara att ta av byxorna och gå över det gick bra med Zack oxå fast han var lite rädd ..:( När vi kom över till ön Så tog vi på byxorna igen för vi trodde vi va på land då men nehe .. Vi skulle över vattnet igen Läängre denna gången så vi tog av oss byxorna igen och först fick vi dra med Zack sen simmade han själv :D och då var vi äntligen på land sen gick vi vägen som vi skulle (trodde vi) men kom till ett spökhus så vi vände och hittade till slut rätt väg hem :D Denna rundan tog 1,5 timme men roligt hade vi :D ojj vad långt detta inlägget blev :P haha men nu ska vi gå upp vi ligger fortfarande i sängen :D <3 haha pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback