Bergkvara <3

Japp, japp nu har vi varit i bergkvara igen :D lika roligt som förra gången :D Denna gången stannade vi lite längre nu stannade vi från lörd - ons innan månd - ons :P Vi har både varit på Ikea och i Kalmar och shoppat :D Gissa vilken affär som man stannade längst i .... om inte GINA :P hahaha :D
Vi gick även utanför rixfm saken som är på semester i kalmar :P Lite funny faktiskt :) Jag handlade inte så mkt ...
Jag köpte:

KALMAR!
Väska
Armband
tunika
midjeskärp
 
IKEA!
ljus
godis

På onsdagen kom mamma , pappa och hälsade på dom tyckte oxå att det var JÄTTEMYSIGT! Jag och Emelie har planerat att vi ska köpa en stuga däe så kan jag och Emelie va heeeeeela sommaren :)
Här får ni lite bilder :D <3


Emelie med den "barnsliga krokodilen"  Alve/Mary


Jag och Lizzie :D



Klockren :P



Cool mjukglass maskin på Ikea :D Den kostade bara 5 kr :P



Man fick lite roliga bilder på "Monki"s Provrum :D

Glömde skriva att jag har skadat foten men det blir bättre , bättre :D
Pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback