:D

Jag var ju tvungen att skriva ett kort litet inlägg om igår oxå :D
För er som inte vet så var angelica , kim , vilda här igår för vi skulle gratulera kim :D
Det var väldigt trevligt :D Vilda är så rolig när hon härmar allt man gör :)
Kim tog bussen hem vid halv 11..
Men angelica ville inte sova hemma så hon och vilda sov här !
Imorse vaknade man av en pigg , glad vilda som snackar med en när man typ halvsover :P
KLOCKAN TJUGO I NIO !

Vid halv 11 då tog vi  bussen in till stan för att jag skulle hämta min mobil som har varit på lagning ....IGEN..!
DRYGA JÄVLA MOIBIL ..

Sen har jag inte gjort mycket mer idag .. bara slappat... Men Emma kommer snart :) Sen ska hon sova här :)
Som jag har saknat henne !!! har bara träffat henne  1 gång på TVÅ VECKOR! vi som brukar vara 7 ggr i veckan :P hahaha:)
Imorn Ska vi ju sova i Emmas mammas stuga i gringelstad :D Ska bli super kul ! <3

Här kommer en bild  från igår på mig , Vilda :D



Men har jag inte tid att sitta här mer ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback