Fortfarande chockad.

Hejsan hoppsan :) Nu har jag nästan precis kommit hem från en solig , varm och helt underbar dag på Tosselilla :D
Vi har badat massor :D och åkt massa olika rutchbanor (stavning) ? :P
När jag skulle åka iväg på en rutchbana där man skulle ligga i en badring så drogs jag åt fel håll men när jag väl kom iväg mot rätt håll så skrek Emma "Du är den trögaste jag vet" HÖGT (A) Lite pinsamt..
Och i bassängen hade vi lite kul med "leksakerna" :P  Det var en som typ råkade röra mig med sin fot (jag gillar inte fötter) Så jag sa " men du får ju se var du sparkar jag gillar faktiskt inte fötter" Precis som han kunde veta de :P hahahaha

Men vet ni vad vi mer gjorde ? VI ÅKTE KARUSELLER ! Fattar ni att jag satte mig i karusell... Och tyckte att det var skit roligt !! Jag är fortfarande själv chockad! Vi åkte Virvelvinden  , bergodal bana , mini fritt fall + några barnkaruseller som vi lyckades få RIKTIGT mkt fart på :P Så efter dom så mådde Emma illa :P Jag trodde seriöst att jag skulle dö på virvelvinden !!! Emma sa till dom som jobbade där i början att vi inte hade nån fart ( då jag tyckte de va lagom) (A)  Så då fick vi mest fart av alla och jag gjorde massa olika konstiga miner så Emma bara satt och asgarvade åt mig :P HAHA
Jag kan lova att efter den karusellen var jag SNURRIG ! :P
På Bergodal banan så kändes det som att vi skulle trilla av ! Vi fick blå "mouse" 3 ggr så då var vi tvugna att åka igen för at se om vi fick blå "mouse" då oxå för då hade det varit lite läskigt :S Och det var precis att vi inte fick blå vagn då för dom tryckte i sig alla 4 i den gröna så vi fick den RÖDA :D Hahaha


Vi hade iallafall väldigt roligt och dagen har bjudit på massa skratt  ! :D
Vi har även fått lite färg idag och de skadar ju knappast :)
Ikväll har jag inte precis något att göra men jag tror jag kommer vara ganska trött..
Tack för denna dagen Emma , Marie ! <3

Kommentarer

Postat av: Ida

finns de bergochdalbana på tosse ??? :O

2009-07-16 19:08:02
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback