Heey :)

Jag har ju varit hos Malin i Bromölla igen från månd - tisd Vi hade väldigt roligt :D Malin , Jimmy hade en maskin som man skulle plasta in saker med som jag tyckte var himla rolig :)
Vi har mest varit med Johanna denna gången :) Men även med Sandra , Henke , Madde m.m  Det var kul !
Vi badade både i sandviken , tjuge ! :D I tjuge så var Tanja oxå med :P
Men i Sandviken så var de fullt med alger 3 meter ut jag fick PANIK!
Men sen blev det fint, så vi kunde bada men jag o Johanna kom på att Malin är en BADKRUKA !
Vi kollade på film på kvällen och som vanligt alltid när jag kollar på film så somnar jag :D


Sen idag har jag varit och är i Åhus :D Jag var hos mormor och morfar till vid 1
Sen åkte vi ner till byn och gick en liten runda här ! och nu sitter jag i affären :)
Ikväll ska nog jag och Emma hitta på något :) Sen imorn ska jag följa med Karlsson till Tosselilla :D
Det ska bli kul men jag åker ju inte karuseller men vi ska BAAADAAA !

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska vi hem vid 6 tiden :D

PUSSSSSSS <3


Kommentarer

Postat av: mamma

hoppas ni får en trevlig dag på tosselilla men ni brukar alltid ha trevligt tillsammans sen blir ju helgen me trevlig du tycker ju om när det händer lite hihihi puss o kram mamma

2009-07-15 23:14:14




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback