Inte orkat...

Hejj ! Förlåt för väldigt dålig uppdatering men  jag har inte orkat sitta inne och skriva blogg :P
Men det har hänt en del sen sist :P Jag var ju hos Malin det var jätte kul där :D
Vi badade i Sandviken , Råby , Åhus, Klacken hahah :D 
Jag träffade Malins kompisar och dom var snälla, trevliga :D
Alla trodde jag var typ 17-18 år :P HAHA Lite kul tyckte jag
Hmm ... vad har mer hänt ?? Joo, I fredes var jag och Emma inne på K-dagarna :D
Där träffade man massa roligt folk :)
Sen har Rasmus och Moa sov här från igår till idag :)
Och idag blir det DIGGELOO ! Med massa kuligt folk där me :D

Jag orkar inte skriva mer nu heller men jag skriver imorn :D

Men mamma säger att det åskar och jag är rädd för åska så jag tror jag stänger ner nu
byeee pusssssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback