Nu är det slut ..

Hejsan ! :) Det har varit dålig uppdataring men det blir så nu på sommaren för då orkar man inte sitta vid datan lika mycket som på vintern ...
Men som det stod i förra inlägget så har jag mest varit inne på K-dagarna :D För det är där allt roligt folk har varit
och då har det alltså varit lättast att bara åka in till stan så kunde man träffa alla vänner där :D Men igår var sista dagen på K-dagarna !! :( Men nog om det !
Men igår så kom Thess, Fredrik , Rasmus , Moa , Malin , Jimmy , Bitte , Mats , Emma hit och åt och hade trevligt lite senare kom även Emelie :) Trevligt sen vid halv 9 åkte Jag , Emma , Emelie in till stan och träffade Fatime nästan direkt Sen gick vi med henne till hon skulle hem vid 12 tiden ! :D Hade sjukt kul ! Men nu är det som sagt sluuuuut :(
Men vi får klara oss ändå :D
Vi somnade vid halv 5 ! Sen väckte Marie oss halv 1 !! Sjukt trött var man då ... Men vi gick ner och åt frukost sen la vi oss och kollade på film och åt godis :P hihi :D Vi låg och kollade på film och snackade ändå tills jag och Emelie åkte hem kvart över 5 :P Mohahah Seg dag men det är skönt att bara ta det lungt !
Vi skulle egentligen åkt till åhus och kolla på Beachhandbollen men vi orkade inte :P haha men hoppas det gick bra för dom för det var ju Ida , Amina m.fl som spelade :D <3

Imorgon blir det tåget till Bromölla kvart i 1 :D För jag ska sova hos Malin , Jimmy igen :D Malin ville att jag skulle komma igen nu när hon har semester och det säger man ju inte nej till för där är alltid så roligt , mysigt och vi hittar på massa saker :D
Så imorse eller typ kl 2  så smsade jag Malin om det gick bra om jag kommer imorn och sover över till tisd och det tyckte hon skulle bli roligt ! :D

Men nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag lägga mig och SOOOVA !  Pussss <3

Kommentarer

Postat av: Lisan (Y)

tja, länka mig, har länkat dig (:<3

2009-07-14 16:32:59
URL: http://smultronlisan.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback