sorry ..

Hejj ! Sorry men det har varit dålig uppdatering !!
Men jag har verkligen inte orkat skriva !

Men vi har mest vatt på K-dagarna hela tiden :)
och på Ullared !!
Där köpte jag !
2 bhar
shorts
tjocktröja
kofta
sov tröja
linne
2 thights
strumpor
massa annat smått skit !

Efter det åkte vi till Gotteboet !
Jag köpte ca . 1,5 kg godis ! :D Mums !
På K-dagarna köpte har vunnit ett stort choklad och 2 "i love you" hjärtan :D
Träffat massa trevligt folk :D
Igår kom Emelie hem ! :D Wihooo Som jag har saknat henne !<3
Så vi gick lite med dom i stan igår kväll :D

Jag vet inte om det har hänt mkt mer ...
Men nu ska jag göra vid mig sen ska nog jag , mamma in och kolla lite på rea !

Pusssssssssssss <3


Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha, det är bäst att ha blogg. Tänkte att det var tid att skaffa det nu ;)

2009-07-12 20:08:38
URL: http://smultronlisan.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback