Tokungen ! <3

Godmorrn :) Jag har inte orkat skriva på några dagar men jag har sovit hos Angelica från fred- lörd vi har haft jätte mysigt ! :) Massa lek med tokungen ! :P På fred kvällen så badade jag och Vilda och hade jätte kul :)
Hon härmas typ hela tiden så på ca 20 min lärde hon sig att gå runt som jag och
vifta på handen och säga "pttah" pttah" Jag gjorde så när något var äckligt eller när man inte skulle röra de :P Men jag vet inte var jag fick "pttah" från :P hahahaha ! På lördagen satte jag upp söta toffsar på henne SÅ SÖTT!
När jag och Vilda skulle ut och gå så började det dugga lite... Men bara en liten stund därefter så började det ÖSREGNA!!! och åska :S Så jag sprang de närmaste hållet hem..Tur att inte Vilda är rädd för vatten men jag är rädd för åska :S  På vägen hem  tappade jag min mobil TRE GGR! Så jag fick stanna och ta upp den så.. När vi kom hem var vi inte lite blöta! Men som sagt det var mysigt och väldigt trevligt där :D
 
Tokungen i Toffsar :D och dom söta shortsen hon fick i födelsedagspresent av oss :D <3



Vilda i den nya Solstolen hon oxå fick i födelsedagspresent av oss :D <3


Igår var jag , mamma , pappa , mormor , morfar , charlotte , rickard, helene , emmy , stephanie, ted hos Berit och ingvar :)
Det var kul :) Jag var med Emmy , Stephanie , Ted :D Dom tyckte att jag skrattade konstigt :P
vid halv 1 - 1 så frös jag så jag skulle bara lägga mig i Emmys säng och värma mina fötter med då somnade jag och sov till vid 2 när vi åkte hem :)


Idag är det så tråkigt väder så vi ska köra till Tyringe en runda med mormor och morfar :)
Och imorgon bär det av till Bergkvara med Emelie Cilla Fagge :) Så det blir inget bloggande försen på onsd eller tors ...
Men ha det bra Pusss på denna helgen ! <3

Kommentarer

Postat av: Lisan ny blogg :)

söta ungar!!!! :D men jag har ny blogg, kanske lite skatigt men va fan, tyckte inte om namnet, länka ny istället <33

2009-07-19 19:27:29
URL: http://lisamarrie.blogg.se/




Postat av: mamma

hoppas ni får fint väder när du ska följa me emelie o dom så ni kan bada mycke puss

2009-07-20 12:01:47




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback