GRRRR

Innan skrev jag ett SKIT långt inlägg men allt raderades så jag skrev om ALLT igen !!! Och vad tror ni händer då ?? ... jo självklart så raderas ALLT igen !!! GRRRR vad sur jag blev !!!! 'Så nu orkar jag inte skriva allt igen bara lite kort !
Men vi hade kul iallafall både idag och igår !  :) igå var jag i stallet med Emma vi red ut med Sessan det var skit kul och mysigt .D Och idag så stack jag och Emma in till stan vid halv 2 :) Vi träffade Linda och William en stund innan Angelica och Vilda kom in :P Vi hade jätte kul idag :D Vilda satt i min cykelkorg och Kepsmannen är riktigt läskig !
Det var vad jag hade att skriva för tillfället :)
bild från igår när jag red och emma var "skadad" :P

pussss <3

Kommentarer

Postat av: Vonka

Men du.. Finns det inte under "Arkiv"?? När min dator har lagt av sparas allt där :-) Även när jag bara har stängt sidan..

2009-06-18 00:29:31
URL: http://kotok.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback