Hemma igen ..

Vi har nästan precis kommit hem :) Det blev inte så mycket foto ... och dom fotona vi tog ligger på kameran och den sladden har jag fortfarande inte hittat ... :( Men jag ska köpa en ny sån sladd :D
om ni vill veta så har jag har tappat en nagel :((

Det har iallafall varit jätte mysigt på Lalandia :D Den nya forsen som dom har nu är RIKTIGT ROLIG ! !
Men jag har inte badat mer än 2 dagar för jag blev magsjuk igår och låg hemma hela dagen senare på kvällen/ eftermiddan så blev Thess, Pappa oxå sjuka ... Men vi mår redan bättre :) skööönt
Men det finns ju en fördel med det ...... man blir ju inte tjockare iallafall :P hihi

Det var jätte mysigt på Moas födelsedag :) När hon var där uppe och kollade på film så fixade vi där nere med ballonger och prinsess servetter och prinsess dukar m.m :D Sen sjöng vi för henne och allt var toppen .. :)
Men på kvällen spydde Moa... Men sen hände inget mer så det var nog bara för mycket klor vatten...

Det var så gulligt när jag låg och vilade igår så la Moa sig i sin säng brevid mig och sa:
Frida.. du får hålla min hand om du vill .. och Frida.. jag kan följa mä dig när du ska kräka så du slipper va ensam..
Såå gulligt !

Vi har även kommit på att det ända Rasmus snackar om är fotboll .. ! BARA FOTBOLL !

En dag så var vi på Monky tonky land :P Där var himla roligt med "bil/cyklarna" Det tyckte till och med Morfar och Pappa :P hihi Och vi hade även roligt på den nya snurran :P haha

Jag har lovat Moa att hon ska få följa med mig , Emma till stallet och nu är det bestämt att hon ska följa med på onsdag :) Då ska hon rida Sessan :P hihi Hon har tjatat om det sen i förrgår när jag sa att hon kanske kunde följa med på onsdag ...

på vägen hem så roade jag och mormor oss med att räkna gula bilar från lalandia ända hem till kristianstad :P det blev 46 om ni vill anteckna det :P

Nu orkar jag skriva mer men så fort jag har köpt en ny sladd så ska ni få alla bilderna som vi tog :P

Pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback