Lalandia !

God morgon :) inatt sov Emma här vi hade väldigt kul men jag somnade som vanligt snabbt till filmen medans Emma såg hela filmen och somnade halv 3 :P Jag somnade halv 1 typ 10min efter att vi hade satt på filmen :P hihi

Jag och mamma skulle köra och köpa blommor som vi ska sätta på farmors grav senare idag efter urnsättningen ...
Så då körde vi Emma hem .. Det fick bli rosa blommor som vi visste att hon gillade ..och några vita...
Vi köpte även 2 fina vita hjärtan att lägga där ! Vi skickar bild till dig sen Vonka så du får se hur det blev :)
Nog om det...

Det ska bli sååå himla skönt att komma till Lalandia!! Jag verkligen älskar det stället !! först badar man hela dagen sen är man i den underbara stugan som man känner sig så hemma i sen lägger man sig och badar jacuzzi (stavning )
och bastar lite :D Det är så underbart ! Jag ska ta massa foto så ni får se sen :D 
Hoppas att det blir fint väder så man kan gå ner till stranden oxå där .. Men det kanske man gör ändå ;)
Gud vad jag har längtat ! Så nu blir det inget bloggande på några dagar ..
Vi kommer hem på måndag  (farmors födelsedag) :// 

        
Pusss och Kraaam <3 Hoppas ni får en trevlig midsommar ! För det ska vi ha iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback