Onsdag ...

Idag är de sista dagen vi är på skolan ! GÖÖÖÖTT ! Wihooo :DD


Idag hade vi först den drygaste av dom alla.. = LENA!
Sen städade vi skåpen på svenskan :P 
Efter det åt vi grillad korv  :)
Sen spelades det en rockkonsert :) Väldigt roligt att kolla på :D
Vid halv 1 så skulle beach handbolls planen invigas :) Det var väl kul... :P
Sen har det inte hänt mkt mer än så idag :) Skööön onsdag :)


Efter skolan hade jag inget att göra så jag cyklade hem på mammas enorma cykel
jag nådde ju fan inte ner med benen så jag fick stå upp och cykla hela vägen :(


Hela dagen idag har jag klarat mig UTAN min mobil för den var inte laddad !!
Fattar ni Frida Nilsson utan sin mobil...DE FUNKAR INTE! :P
Om det är någon som vill veta så är jag förkyld vilket inte är så kul :P
Ikväll ska Bitte göra naglar på mig :) Tack snälla du !


Men nu ska jag äta lite melon sen ska jag cykla in till stan för att tömma min kamera..
Nu kan jag föresten lägga upp bilder från mobilen tills jag hittar den fucking sladden till kameran.. 
Så ni ska få bilder på naglarna sen ikväll :) Hoppas ni får en trevlig dag ! Puss på er <3


Kommentarer

Postat av: Vonka

En dag utan mobil är som en dag utan syre!!! Men om man har hjärnan full av snor så är det ju skit sammaasg Krya på dig snuttan

2009-06-11 23:34:44
URL: http://kotok.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback