Prao idag igen :)

Japp som sagt så var det prao idag igen :) Det är himla göttiga tider vi skulle ju egentligen jobba mellan 9-3 men det har inte blivit då :) För det första så har vi haft 1,5 timmes rast plus att vi hade lunch i ca en halv timme :) Göttans :)
Men sen när vi hade rast så gick vi hem till Therese.. men hon SOV .. så vi gick igen efter en liten stund :)
När vi kom tillbaka till dagiset så hade Ronja precis vaknat så vi satt och mös lite med henne innan alla andra oxå vaknade :) Mysiiiigt :)


Jag tog bussen hem från tollarp vid 20 över 3 :D Sen kom Emelie.. vi stack bara hem snabbrunda för vi skulle hämta mitt inlämningskvitto till min fucking mobil sen skulle vi bussen in till stan för att hämta min mobil och träffa Emma och gå och sola en runda :) Men när vi va på vilan så kom smarta Frida Nilsson på att hon hade glömt inlämningskittot :P
 Pappa sa att man var tvungen att ha det med sig ... Men jag tänke att vi försöker utan och de gick .................PRIMA :D
Yeeeaaah Så nu har jag min mobil igen !!!! :DDD Gissa om jag är glad? svar JAAAAAAAAAAAA!:DD


I stan tog vi även en fika på Trendie innan vi gick och solade Muuums med morotskaka :D
Jag skulle även hitta nånstans att tömma kameran så jag kan ta lite foto på fredag men jag va
Gud vad det ska bli sköönt med SOMMARLOV! :DDD


Om jag inte har sagt det så ska Emelie sova här :DD Hihih
Men nu ska jag och Emelie kolla på tv och äta VATTENMELON :D muums

Puss på denna dagen <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback