praoat :D

Hejsan hoppsan :D Idag  har vi som sagt praoat :) Det var faktiskt kul  :)) 
Först när vi började vid 9  så hade vi samling hihih :)
Alla barnen kom till oss nästan direkt :D
Men efter samlingen så gick vi till floraparken och lekte :)
Sen åt dom och sånt och då åt jag och Ida oxå vår mat :D
Sen hade vi rast 1 timme till halv 2 sen fick vi gå 2 för nästan alla barnen skulle hem tidigt :)


Sen har vi mest snackat och suttit vid datan här :)
Det blir antagligen att jag sover här i natt..
Imorgon blir det ju prao igen sen efter det ska jag nog in till stan med Emma :)
Vi ska sola och sen ska jag se om jag hittar nått i stan :)



ETT STORT GRATTIS TILL VILDA <33  Grattis! Jag älskar dig <3
här får ni ett söte foto på henne :DDD <333


Pusssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback