S O M M A R L O V

här har det blivit lite dålig uppdatering på sistonde .. :(( sorry ...
Men jag har iallafall fått mina naglar vi gjorda :) fin fina :D
Och igår var det sista dagen i skolan :DDDD på 2 månader iallafall :P HAHA
Jag tror inte att de hände så mycket igår ...
Men vi var inne i stan och solade lite iallafall.. Sen sov Emme här ! :)


Idag skulle vi vara i kyrkan vid 8 tiden .. 
Prästen tjatade massor ... Dryyyygt
Sen sjöng kören lite..fiiint <3  
Sen tjatade Astrid ännu mer.... man ville ju bara uuuuut !
Sen när hon sa att terminen var avslutad så skrek alla HAHAHA
Man kmr sakna alla ..<3 Alla va såååå fina (L) <3333

I eftermiddag så blir det studentfest för min kusin Matilda :)
Då får jag äntligen träffa min supermegasaknade kusin MALIN <3333
+ alla andra supersaknade kusiner m.m såklart :)) <33


Här får ni lite bilder från idag :) 

I kyrkan..


Emelie (L) 



Matilda(L)


och så här såg jag ut :) vad tycks ?

Sen har man ju många fler vänner men jag har inte så bra bilder på er..
Men ni vet vilka ni är <3333

nu ska jag äta räkmacka :))
Puss på sommarlov <3333

Kommentarer

Postat av: mamma

va fin du blev kram mams

2009-06-12 11:04:23




Postat av: Anonym

SNYGG DU ÄR PUSS

2009-06-12 11:05:36




Postat av: Vonka

Ska du glida på en räkmacka??!! fnitter Du, jävlar va snygg du är!! Puss

2009-06-12 22:30:59
URL: http://kotok.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback