Skön dag :D

Jag måste börja med att berätta om att igår när jag sov hos Emma hade vi väldigt roligt ! :D
men kvällen slutade LÄSKIGT!!! Usch !!!
 Men imorse blev det stranden för min del ! :D Emma pallade inte följa med för hon hade bränt sig! :(
Det blåste på stranden men solen tog ändå :D
Jag måste ju bli brunare tills vi ska ta foto på måndag !
Men jag vill inte bränna mig... så jag tar iallafall solskydds faktor :P hihi

ikväll bar det av till malmö med mamma , pappa , emma för att shoppa lite !

Jag shoppade: ( Eller jag fick mamma betalade ) TACK !
en vit klänning
en rosa tunika
en gul tunika
svarta shorts
vit bh
fotlänk
svart kjol

Det var trevlig :D  "poppissomsatan" :P MOHAHAHAHA
Det är inte många som fattar de där men bl.a mamma , emma gör :P tihihi

Nu ska jag sociala mig med Emma lite bye bye <3



Kommentarer

Postat av: emma

hahahahahahahahahahahahaha!! så jävla kul vi hade åt henne bara har du en sån klänning så blir du poppissomsatan!! :p hahahah

2009-06-29 22:28:16




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback