sorry ..

förlåt för mycket dålig uppdatering!!!
Men det blir så nu på sommaren för då är jag på stranden hela tiden !
I går när vi va i stallet med Moa gick det jätte bra :D
hon var snäll och löd oss :P Hon fick klappa alla djur
plus hålla kattungarna som är sååå söta :D !
Jag skulle egentligen sovit hos Emma igår men när vi skulle ut oc gå med putte så började jag få ont i huvudet och må illa ... det blev bara värre , värre :'( Så efter att jag hade spytt några ggr och mådde jätte dåligt så kom mamma o hämtad mig !! när jag kom hem och mådde jätte dåligt så jag spydde och hade JÄTTEONT i huvudet !!!!!!!! V i kom fram till att det nog va migrän anfall ... Fy fan va ont det gjorde !!! men nog om de idag har jag o emma varit på stranden det var inte jätte varmt om man säger så men båda brände sig ändå ! :( Ikväll ska jag sova här hos Emma och nu ska jag duscha för vi har varit i stallet .. Efter det så ska vi hå o äta pizza !! :D

här kmr några bilder på kattungarna ! såååå söta !!
mamma jag vill ha en !? kan jag inte få de ???? Snälla !





dom andra bilderna från när moa reed m.m får ni senare :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback