Trevlig dag:)

Idag har det varit en trevlig dag :D
Jag och Emelie träffade Angelica , Vilda i stan vid 1 :)
då fick Vilda sina födelsedags presenter av mig :D
Det var : En jättesöt blommig klänning ( med spets trosor ) och rosa foppa tofflor och rosa kosse klämmor :D

Jag var jätgte nervös att Vilda bara skulle skrika hela tiden !! Men hon skrek inte en ända gång !!
Först när vi gick från salongen (vi följde Angelica dit) Så somnade hon på vägen till tivoliparken
i tivoliparken gungade hon en stund sen gick vi en runda där :D Sen åt vi melonglass och de gillade hon :D
Sen gick vi på stan en runda Emelie shoppade lite :) Då somnade Vilda och sov typ 45 min :)
Emelie blev hämtad vid 20 över 3 så då gick jag mot salongen och då mötte jag Angelica även då sov Vilda !

Sen gick jag och Angelica och åt panini Muuums ;) Sen hade vi inget och göra och båda ville hitta på något så vi ringde till Emelie och frågade va dom gjorde och dom gjorde inget så vi stack dit en runda :D
Basse var så gullig när han snackade "malmöska" :P han bara : såååo påååo dåååo hahahaha :P
Men vi stack hem vid 7 då stod mamms , papps och väntade på oss så vi gick en runda och snackade!

Här kommer några bilder från tivoliparken idag :D


Vilda leker med sin foppa toffel :P


Cool min :P


syns det att hon gillar att gunga ?


Sååå gulliga<3


Sööt min <3


Såå mysigt ! jag vill oxå vara liten !


Vi avslutar med denna söta bilden ! <3

Nu ska jag ut med Emelie ! :) Pussss<3


Kommentarer

Postat av: emma

naaw va sööt:D asså jag älskar den ungen:p

2009-06-15 23:31:40




Postat av: Angelica

tack..haha nej jag vet men fick ta den så länge:P

2009-06-16 19:33:53
URL: http://vildaangelica.blogg.se/




Postat av: Anonym

vilken trevlig dag du o emme o vilda måsta haft kramiz

2009-06-17 08:55:12




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback