U n d e r b a r d a G

Hejsan hoppsan! jag kan ju börja med att berätta att nu har jag tappat en hel hand...
Asså inte en hel hand utan en hel hand NAGLAR :P Men det ska fixas imorn :D
Och att igår kväll kom Emma vid 10 tiden :) vi hade väldigt kul :P (som alltid)
Vi hade lite svårt att somna om man säger så..:P HAHAHA

Iallafall så följde vi med mamma till stranden imorse :)
Efter att vi hade legat där nere ett tag så kom MALIN m.fl <3
Det var helt underbart där nere ((: Varmt i luften och inte så farligt kallt i vattnet :D
Vi badade och bara stekte hela dagen sen gick vi och köpte glass
och gick och hälsade på Emmas farmor ! :P 
 
Här kommer bilder från när jagh och Emma badar ! :D








Sen åkte Emma hem vid halv 5 för hon skulle till stallet.. :(
Då började vi bygga upp poolen :D Så nu är den typ halv fylld.. Det tar så långt tid.. ¨

Men imorn ska Moa och jag åka me Emma till stallet så ska Moa få rida :D
SOM HON HAR TJATAT SEN JAG SA ATT HON SKULLE FÅ FÖLJA MED! !
Det ska faktiskt bli väldigt kul imorgon ! <3
 jag ska försöka komma ihåg att ta lite foto imorgon :D

Men nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag duscha! <3
Ha det bra puussss   <3





Kommentarer

Postat av: mamma

ja det var en underbart skön o trevlig dag i dag på stranden o nu är poolen äntligen fylld tar ju sina timmar att göra det hoppas värmen håller i sig så vi kan bada i poolen på torsd när du kommer hem nu ska du ju sova hos emma onsd till torsd kram

2009-06-23 23:36:37




Postat av: Anonym

ni två är världens bästa kompisar er kan man lita på såna gillar jag inte som vissa andra kramm till er Frida o Emma

2009-06-26 00:53:43




Postat av: Anonym

ni två är världens bästa kompisar er kan man lita på såna gillar jag inte som vissa andra kramm till er Frida o Emma

2009-06-26 00:54:37




Postat av: Anonym

GUD VA HÄRLIGT DET SER UT MÅSTE ME NER O KÄNNA PÅ HAVET NÅN DAG KRAMIZ

2009-06-26 15:13:43




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback